Kaebuste menetlemine

Kliendil on õigus esitada kaebus endale sobivas vormis (suuliselt, kirjalikult, s.h elektroonselt).

Kaebuse saab esitada järgmiste suhtluskanalite vahendusel:

  • telefon: 61 64 120 (tööpäeviti kella 9:00 – 17:00ni);
  • e-post: intsident@eurex.ee;
  • kodulehel palume täita tagasiside vormi, valides tagasiside tüübiks „Kaebus”;
  • posti teel Tornimäe 5, Tallinn 10145;
  • skype: eurex.dealing;
  • kontorites.

Eurex vaatab kaebuse läbi ning teavitab tarbijast klienti kaebuse võimalikust lahendist esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 15 päeva jooksul, ning juriidilisest isikust klienti 30 päeva jooksul alates kaebuse saamisest. Kui selle aja jooksul ei ole võimalik kaebust lahendada, teavitab Eurex klienti menetlemise pikenemise põhjustest ning täiendavast vastamise tähtajast.

Eurex teavitab klienti kaebuse lahendist kliendi soovitud suhtluskanali vahendusel. Kui klient valis suhtluskanaliks telefoni, saadab Eurex kliendile lahendi ka posti või e-posti teel.

Kui kaebuse menetlemise lõpptulemusena jääb Eurex kliendiga eriarvamusele või kliendiga ei jõuta kompromissini, on kliendil õigus pöörduda täiendava sõltumatu hinnangu saamiseks või vaidluse lahendamiseks alltoodud järelevalveasutuste, kohtueelsete institutsioonide või kohtu poole.

Tarbijakaitseamet (kui kaebuse esitaja on tarbija)
Rahukohtu 2, Tallinn 10130
Telefon: 62 01 700, faks: 62 01 701
E-post: info@tarbijakaitseamet.ee, koduleht: www.tka.riik.ee

Andmekaitse Inspektsioon
Väike-Ameerika 19, Tallinn 10129
Telefon: 62 74 135, faks: 62 74 137
E-post: info@aki.ee, koduleht: www.aki.ee

Kohus
vastavalt kohtualluvusele, lisainfo: www.kohus.ee